Bent u niet tevreden?

De medewerkers van DermaZuid doen hun uiterste best om u goede zorg en hulp te bieden. Toch kan het zijn dat u achteraf niet volledig tevreden bent over een behandeling. Aan uw opmerkingen of klacht wordt een groot belang gehecht. Allereerst omdat DermaZuid het belangrijk vindt, dat u geheel tevreden bent. Daarnaast biedt dit de mogelijkheid om de zorgverlening te verbeteren.

In deze brochure leest u wat u kunt doen met uw klacht of opmerking.

 

Voorleggen aan uw zorgverlener       

Wanneer u niet geheel tevreden bent over een behandeling, is het raadzaam hier niet mee rond te blijven lopen. Veel klachten zijn gebaseerd op miscommunicatie of een verschillend verwachtingspatroon. Uw zorgverlener stelt het in zo’n situatie op prijs, dat u contact opneemt met degene die u heeft behandeld, zodat hij of zij in de gelegenheid is om uw onvrede weg te nemen. De ervaring heeft geleerd dat een groot deel van de klachten op deze manier verholpen kan worden.

Indien u er samen niet uitkomt kunt u in de Patientfolder klachtenprocedure lezen wat u kunt doen met uw klacht of opmerking.

 

Contactformulier

Voorletter(s)

Achternaam

E-mail adres

Telefoon

Bericht

(Alle velden zijn verplicht)